eggs.

2010-07-12 ♥ 21:00:07




C O M M E N T S
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: jo verkligen, hittade nyligen till en tjej som har min stilmall, det enda hon gjort e lagt i ny bakgrund, header, färg och storlek på vissa rubriker men hon verkar inte ge sig fastän man säger till, så himla störigt, som sagt inga fler gratis designer! :/ funderar på att ta bort de nuvarande, borde jag?



u welcome, man ska få beröm för de fina arbetet man lagt ner förstå du :D

2010-07-12 @ 21:02:24
URL: http://tsukii.se
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: jag tycker det är riktigt löjligt när folk klagar på oss och inte "hjälper" med det vi kan. För det första så finns det hur många bloggar/sidor som helst som beksriver stegvis HUR man går tillväga osv, då menar jag oändligt mycket med guider/tutorials



och för det andra, jag (och jag tror även att många andra) inte hade någon hjälpte oss när vi körde fast. Allt jag kan idag har jag själv tagit reda på och testat mig fram. Jag har inte frågat någon om hjälp för jag vet att man förstår bättre om man tar sin tid att försöka förstå än att försöka trycka ut svar från andra. Som sagt, jag tror eller nej jag vet att man kan om man vill. Många är lata och inte orkar, därför klagar de för de vill ha allt serverat på silverfat :/

2010-07-13 @ 15:19:51
URL: http://tsukii.se

Comment here:

Name:
remember me

E-mail: (will not be shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0